Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Τεχνολογία


Ο γέρος Άραβας ζει στη Νέα Υόρκη για πάνω από 40 χρόνια.

Θέλει να φυτέψει
πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος κι αδύναμος.

Στέλνει λοιπόν ένα 
e-mail στο γιο του, που σπουδάζει στο Παρίσι: 
Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες 
στον κήπο μας. 
Είμαι βέβαιος πως, εάν ήσουν εδώ, θα με βοηθούσες να σκάψουμε 
τον κήπο.

Σε αγαπώ, ο πατέρας σου.

Σε μια ώρα, ο γέρος λαμβάνει e-mail απάντησης από το γιο του: 
Αγαπημένε μου πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο, γιατί ΕΚΕΙ έκρυψα το 
ΠΡΑΜΑ. 
Σ' αγαπώ κι εγώ, 
Ahmed.

Σε 15 λεπτά, ο αμερικανικός στρατός, 
το ναυτικό, το FBI , η CIA και οι 
Rangers περικυκλώνουν το σπίτι του γέρου, 
σκάβουν ολόκληρο τον κήπο, 
ερευνούν το σπίτι, 
γδύνουν τον γέρο, 
ΔΕΝ βρίσκουν απολύτως τίποτε και 
φεύγουν απογοητευμένοι. 
Μισή ώρα αργότερα, ο γέρος λαμβάνει ένα άλλο email 
από το γιο του:

Αγαπημένε μου πατέρα, 
είμαι βέβαιος ότι ο κήπος είναι ήδη σκαμμένος και 
μπορείς να φυτέψεις τις πατάτες. 
Έκανα ό,τι μπορούσα για να σε βοηθήσω από 
το Παρίσι. 
Σ' αγαπώ, Ahmed.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου